Titulní strana » Fotky s grafickými úpravami » Experiment (grafické úpravy) //galerie.mobilmania.zive.cz/showphoto.php?photo=81472&cat=&ids=//galerie.mobilmania.zive.cz/showphoto.php?photo=81449&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Traffic

...je to takový experiment. No, co napsat, visel jsem doslova na takovém rozbahněném svahu, jednou rukou jsem se držel větve a druhou v krátkých intervalech jistil stativ, který byl sice zapíchnutý v bahně, ale měl tendenci ujíždět dolů. Hloupé bylo, že "ujíždět dolů" znamenalo skrze křoví do rušné silnice. A takový je vlastně Pasov. Krásné místo, které je při focení proti Vám. A takto podobně jsem bojoval i při focení první fotky z tohoto města s názvem "Passau". Fotka má své chyby, retušovalo by se, řezalo by se, ale i kdybych nad tím ten čas strávil, spokojený bych nebyl, neboť už před focením jsem měl poněkud jinou vizi. Proto sekce "Experiment", proto zákaz hodnocení.
SDÍLET TWEETNOUT KOMENTÁŘE
23
Fotomobil: Huawei P8 16GBAutor: janbohac
Datum: 22. 2. 2016Zobrazení: 2217×


Autor zakázal hodnocení fotografie
« další ·
20160311_081050-01_01 (ancoman) - LG G3
Psýchaéé... (sluník) - LG Nexus 5
Traffic (janbohac) - Huawei P8 16GB
Impresie dažďa. (Ivan 76) - LG G3
:-) (Dan247) - Samsung Galaxy S4
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Fiho
23. 2. 2016 18:58

Ta 7,7 sec. expozice je parádní. Obdivuji founa jak málo při tak dlouhém čase šumí.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Ivan 76
23. 2. 2016 20:01

Len priemerný záber.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
janbohac
23. 2. 2016 22:13

Těším se, Ivane, až sem dáš stejně průměrný záběr.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hodnypaja
24. 2. 2016 13:59

Výborná práce a fotit za těchto podmínek je tu schopno jen pár jedinců. Hodnotu fotky pak zvyšuje i vynaložené úsilí nutné k dosažení záběru. Ivane už nějaký čas vidím, že nastal zase čas na vypláchnutí hlavy, tak s tím neotálej, znáš se :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sluník
24. 2. 2016 15:15

To BERU
To ŽERU


Bavíííí MOOC 9++

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Ivan 76
24. 2. 2016 15:40

Nechápem,nič zlé alebo agresívne som tu nenapísal,tak prečo to napätie...jednému sa páči to,inému ono.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
ilonag3
24. 2. 2016 23:49

předešlý snímek paráda ... tady rozmaz ... promiň ... souhlas zcela s Ivanem ... mohu-li jen tak ... nikoho nezajímají podmínky jak fotka byla vznikla... důležitý je výsledek .... Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
ilonag3
25. 2. 2016 00:14

"byla" ... opr. tam nepatří

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
janbohac
25. 2. 2016 06:32

...předešlý snímek byl focen na tzv. "super noční režim", tam telefon umožní focení na dlouhý čas až půl minuty, když na to příjde. Stopy koncových světel se fotí jinak, většinou na kratší čas a tam zkrátka a jasně nedocílíš toho, aby byl snímek komplet ostrý. Je to spíš pro efekt. Proto jsem zakázal hodnocení, proto jsem to nazval experiment.
Říkáš, že nikoho nezajímá, jak fotka vznikla. Promiň (vidíš, používám tvou frázi) ale myslím si, že tento názor je zcela hloupý. Nepsal jsem tu ten příběh proto, aby si někdo řekl "Ta fotka se mi nelíbí, ale když vidím, kolik s tím měl práce, tak jo, tak se mi už líbí...". Sleduju na facebooku tři fotografy (a myslím si, že můžu napsat "dobré fotografy, nejsou to ti, kteří si včera koupili zrcadlovku a dnes si tam připsali Petr Novák Photographer)a takových 90% fotek, které tam publikují mají příběh. Proč? Já nevím, podle mě to fotku oživí. Není to jen němé plácnutí. Moje fotky mají příběh, proč ho neuvést?
A konečně poslední bod. Nevím, kdo ti to řekl, ale vážně nemusíš komentovat všechny fotky, co tu jsou. Když jsi sem nahrála fotku těch dvou slečen z masopustu, absolutně mi to nic neříkalo. Zcela jsem souhlasil s názorem od hodnypaja, že je to "facebookovka" a zmiňovaný "úsměv děvčat"... Jsem přesvědčený, že ještě před rokem, dvěma - kdy jsi měla zcela jinou úroveň fotek než tyto facebookovky nebo zbytky rozpadlého kostela, bys takovou fotku zkritizovala... Ale i tak jsem neměl potřebu jít a nějak hanit. Proč? Když mi fotka nic neříká, jaký bych měl mít důvod tam psát "Promiň, ale vůbec mě to nezaujalo" nebo "Promiň, ale takové fotky nepatří sem na galerii, ale na facebook...". To je rozdíl mezi námi.
No, zase jsem se rozepsal, ale o tom to většinou je. A jinak jo jo jo, já vím - chudák Ilonka, ta to zase ode mě schytala, já vím, já vím, jo jo jo Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hodnypaja
25. 2. 2016 17:59

nikoho nezajímají podmínky jak fotka byla vznikla. Ilono tentokrát nesouhlasím, ono lozit dva dny na vrchol hory a nebo sedět v lehátku a fotit si zahrádku, to se nedá porovnat. Takže já jsem zastánce vždy fotky která dala trochu práce aby vůbec vznikla než cvaků kytiček na zahrádce.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
ilonag3
25. 2. 2016 23:02

Oki, Jiříku, takže příště pod fotkou Motýlice … tři hodiny ve studeném potoku, promáčené kalhoty, bláto všude kam se podíváš … jen taktak jsem neutopil mobil … to nemyslíš vážně?
Takže můj názor: příběh fotce dává příběh „na fotce“…… z ní to musí být vidět …. a ne povídání, že jsem měl zabořené nohy ve svahu. Když jdu fotit noční snímky nebo dlouhočasovky, tak se na ně také připravím. Vezmu si stativ, teplou bundu, rukavice, připravím foťák …. nebo mobil …. a pak fotím a fotím... Tady to povídání pod fotkou mi tak nějak připadá jako prezentace „adrenalinového sportu autora snímku“ při focení dlouhočasové fotografie, leč výsledek je pro mne špatný ….

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
ilonag3
25. 2. 2016 23:04

janbohac: necítím se jako chudák a nejsem chudák ... prosím, važ slova ..

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
ilonag3
25. 2. 2016 23:25

a ještě ... "konečně poslední bod". Nevím, kdo ti to řekl, ale vážně nemusíš komentovat všechny fotky, co tu jsou" ... Smile ... mám pusu .... mám klávesnici .... prosím, nediktuj mi co mohu ... Smile Smile Smile ... a k tvému komentíku, že sleduješ fotografy na FC, tak předpokládám, že jeden z těch bude bráška od Hanky .. Smile .. dobrý příklad !

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
ilonag3
25. 2. 2016 23:49

"upřímná kritika je to nejcennější, co se nám může dostat"

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
janbohac
26. 2. 2016 06:46

Ahoj Ilono, už jsem si myslel, že neodpovíš, ale to jsem se mýlil, ono jen trvalo něco vymyslet... No, je to trochu hektické a chaotické, co mi píšeš, takhle po ránu se v tom člověk musí orientovat, zdá se, že jsem tě pěkně "nakrknul" Smile
Co víc napsat, začínám věřit, že tu máme další "neverending story" o 21 odpovědích, kde ta 21. bude jednoznačně tvá i kdyby tam měl být smailík, aby bylo dodrženo, že máš poslední slovo a teď zvažuju, zda se mi takhle při pátku do toho chce... Ale, čert to vem...
Já nejsem pokrytec, narozdíl od mnohých zde. Kritika mi vadí i nevadí, záleží na tom, jak ji jedinec napíše. Když jsem tu nahrál noční fotku z Hluboké, čekal jsem, že bude obdivována kvalita mobilu (ani ne tak můj výkon, na tom moc u té fotky nezáleželo) a první přišel Libor a napsal, že padá. Takže jsem fotku smazal, zkusil rovnat a nahrál. Krátce po něm přišel Fiho a napsal taky, že padá. V odpovědi jsem uvedl, že mi to už Libor psal, zkoušel jsem rovnat a líp to neumím. Konec konců byl Libor i hlavním aktérem kritiky pod mou fotkou "Dirty Harry" a měl pravdu. Taky jsem se nepustil do debat o pravdě/nepravdě. Když jsem fotil se Sony Z3 compact, byla tu řada nápaditých fotek ode mě, ale často jsem dostával kritiku za kvalitu. Třeba u barokních domů ve městě Weitra, konkrétně od hodnypaja. Taky jsem tam nepsal nic ve zlém, zajímalo mě, co se mu nelíbí a pak po zralé úvaze koupil na focení jiný mobil. Ovšem jakmile k té klávesnici zasedneš ty a zaměříš se na mou fotku, tak to vždy stojí za to. Čím to asi může být...? A konec konců, je to celé jeden začarovaný kruh. Člověk by řekl, že se poučíš a mé fotky vynecháš, místo toho tady vždy čtu větu o tom, že od koho komentáře nechci, toho si můžu zablokovat, asi 3 - 4 fotky mám "od tebe klid" a pak je to zase na novo. Je to jako v tom kresleném seriálu, kde byl kojot a pták uličník. Asi zřejmě opravdu mi chceš dokázat, že dokud tě nezablokuju, tak to neskončí, protože ty musíš neustále prezentovat a dokazovat, že máš právo se vyjádřit.
Konec konců takové právo mám i já, takže co si napíšu pod svou fotku je má věc. Jestli tam budu popisovat extrémní sport nebo to, že jsem znuděně vyfotil kytičku na zahrádce, pořád je to má věc a moje možnost se vyjádřit, budu se držet tvé filozofie... Stejně tak si můžeš i ty psát pod svou fotku, jak ti dalo práci fotit na masopustu.
No, zapomněl jsem na něco? Jo zapomněl - "chudák Ilonka, ta to zase schytala" není má věta, ale citace textu, který tu zazněl, tuším snad při takové poslední debatě, takže "za mnou s tím nechoď"...
Pak ještě ohledně toho focení, koukám, že jsi takový facebookový stalker Smile Ne, " brášku" (to je hrozný výraz) jsem na mysli neměl. On fotí hlavně svatby, promoce... Jsou to hezké fotky, ale já je nedokážu ocenit, to jde mimo mě. Když už, tak třeba "Pražský fotograf", ale to je úplně fuk, rozebíráš v textu nepodstatné věci, ale já vím, já vím - ty máš právo se vyjádřit, já vím, jo jo jo... Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
26. 2. 2016 10:12

Jane, jestli něco Ilona není, tak to je právě maniak do Facebooku. To jsem si hodně jistý. Jinak za sebe soudím, že nejlíp by bylo tuhle galerii zrušit a rozpustit. Pro těch 5 lidí co tu lozí to nemá cenu udržovat. Jen se pak mezi sebou žerou kvuli malichernostem a doba MM se prostě přežila. Nej období bylo před deseti lety a bez ohledu na tehdejší kvalitu fotofounů tu byly o tři úrovně lepší fotky. Ted se z toho stal malý rybníček s pár překrmenými rybkami, takže se kalí voda a ještě to páchne. To neber osobně to je prostě konstatování setrvalého stavu. Galerie MM je prostě zamrtvánkovaná, a to je konečný stav.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
janbohac
26. 2. 2016 10:59

Ahoj Radime, jak to jde...? No, podívej i kdyby tak na mém facebooku toho moc k vidění není. Nedávno jsem ke svému zjištění objevil, že moje šedesátiletá matka tuhle blbost používá mnohem, mnohem, mnohem víc než já. Mě nejvíc udiví, když někomu napíšu sms a on mi odepíše na fb, což zjistím po pár dnech...Ale to jsem odbočil. O tom někdy jindy, někde jinde.
Píšeš, že by bylo nejlépe tuto galerii zrušit. Já si to nemyslím. Podle mého má každý možnost se rozhodnout, zda sem chodit bude či ne. Já osobně spěju od konce minulého roku k té druhé variantě, což ostatně vidíš na tom, jak často oproti loňskému roku nahrávám. Na začátku 2015 jsem byl ještě v takové té fázi, že jsem běhal po zahradě s mobilem a fotil každou nově rozkvetlou kytku a každého hmyzáka co neuletěl a teď bych se mohl --- abych sem takový záběr dával. Už mi to připadá dost malo. Ale pořád jsou zde lidé, co "musí" každý den něco nafotit i kdyby to byla kytka za domem a nahrát v domění, že jinak galerie skončí. A bohužel pravdou je, že když to neudělají, tak jsou mnohdy dny/týdny, kdy je tu naprosté mrtvo. A to mě zase přivádí do bodu, kdy si říkám, že už tu nemám moc co dělat... Ale těmto lidem bych to brát nechtěl. Fajn, když je to baví.
Samozřejmě s rokem 2008 - 2009 se to srovnávat nedá. Tehdy jsem litoval koupě Nokie E51, když tady většina měla SE K800i nebo SE K790i, to byly jiné fotky. Lidi to tu víc bavilo, více se při focení snažili a taky se o dost víc hádali, to je logické. Víc fotek, víc kritiky, víc hádek.
No, já jsem minulý týden svůj Huawei P8 daroval své sestře, takže noční focení končí.
Já jsem původně do toho textu pod tuto fotku chtěl psát o tom, že sklady jsou vyprázdněny, ale pak jsem si to rozmyslel a řekl si, že jsem toho napsal dost. A to jsem ani netušil, jak pro některé víc než dost... Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Fiho
26. 2. 2016 11:00

Nedá mi to, abych si nepřihřál svou polívčičku. Smile Po pozorném přečtení všech komentářů budu jenom citovat věty autorů, které mne zaujaly, takže ta polívčička nebude vlastně ani má.

1/ ...příběh fotce dává příběh „na fotce“…… z ní to musí být vidět …
2/ "upřímná kritika je to nejcennější, co se nám může dostat"
3/ ...soudím, že nejlíp by bylo tuhle galerii zrušit a rozpustit. Pro těch 5 lidí co tu lozí to nemá cenu udržovat. Jen se pak mezi sebou žerou kvuli malichernostem...

A já bych ještě přidal na adresu galerie:
a/ Přej a bude ti přáno
b/ Jak se do lesa volá, tak se z něj ozývá
c/ Když chceš psa bít, klacek si vždy najdeš

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hodnypaja
26. 2. 2016 12:51

Ílo, ty jsi to pochopila tak, že myslím potok a hmyzovky? Ach jo, zase mi nikdo nerozumí :-) Chtěl jsem jen říct že při hodnocení by se mělo přihlížet i k tomu jaké úsilí bylo vynaloženo k tomu aby fotka vznikla, nic jiného jsem tím nemyslel.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
janbohac
26. 2. 2016 13:21

Ona ti rozumí, ale nesouhlasí s tebou, to je celé. A všeobecně vzato já jsem to sem taky nenapsal proto, abych měl lepší hodnocení, když jsem to hodnocení zakázal Smile Jen mi ta fotka připadala zajímavá a stejně tak i to, co jsem zažil během focení. To že mi někdo začne předhazovat, že se na to nemůže při focení brát ohled a vzpomínat, jak to jemu samotnému bylo před 7 lety vyčteno, když se oháněl nelehkou situací při focení.... To bych si to nahrání sem i rozmyslel... Ale ne, kecám, nerozmyslel... Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hodnypaja
26. 2. 2016 16:16

Radime ano kdysi tu byla větší kvalita, lidi se snažili fotit a ne jen sem dát kdejaký cvak. Stejně bych to nerozpouštěl. Nesmíš být negativní :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Grimjaur
26. 2. 2016 17:50

Omyl to není o negativním pohledu, to je o realitě.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
SchuckeM
26. 2. 2016 22:01

Tady by pár lidem prospělo víc práce! Smile. Wink

Výrobce telefonu: HUAWEI Model telefonu: HUAWEI GRA-L09
Název souboru: Galerie2.jpg Velikost souboru: 479529 B
Datum/čas souboru: 2016:02:22 20:29:43 Datum/čas snímku: 2016:01:30 18:01:55
Rozlišení: 1400 x 824 Blesk: ne
Ohnisková vzdálenost: 2,4 mm (ekv. 28 mm) Expoziční doba: 7,700 s
Clona: f/2,0 ISO: 64
Vyvážení bílé: Auto Light Source: Daylight
Měření expozice: bodové Exposure: program (auto)
Typ komprese JPEG: progresivní ======= IPTC data: =======